LANA DEL REY - ROCKWAVE FESTIVAL (19/7/16) / Η εμπειρία μου!


Στις 19 Ιουλίου ήταν μία από τις πιο υπέροχες μέρες, ένα όνειρό μου έγινε επιτέλους πραγματικότητα... είδα από κοντά την αγαπημένη μου Lana Del Rey. 
Τη στιγμή που βγήκε στη σκηνή στην αρχή δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι έβλεπα
το είδωλό μου από κοντά...

Ας τα πάρουμε όμως λίγο από την αρχή.. Κάπου στα μέσα Μαρτίου είχε ανακοινωθεί πως 
η Lana θα βρίσκεται στη δεύτερη μέρα του Rockwave φεστιβάλ, στις 19 Ιουλίου. Εγώ φυσικά είχα ενθουσιαστεί γιατί περίμενα πάρα πολύ καιρό για την ημέρα που θα την έβλεπα σε κάποια συναυλία να τραγουδάει live... βασικά φεστιβάλ ήταν, δηλαδή ήταν και άλλοι καλλιτέχνες και συγκροτήματα πριν βγει η Lana όπως ο Iratus και οι Allah las. Βέβαια εγώ λόγω διάφορων υποχρεώσεων παρόλο που το φεστιβάλ ξεκινούσε στις 16:00 έφτασα στη Μαλακάσα περίπου στις 20:00. Παρόλα αυτά πρόλαβα το τελευταίο συγκρότημα πριν την εμφάνιση της Λάνα και συνάντησα μία φίλη μου. Ξέχασα να αναφέρω πως είχα εισητήριο "Golden Standing" δηλαδή μπροστά ακριβώς από τη σκηνή. Υπήρχαν επίσης τα VIP στην ίδια τιμή τα οποία ήταν αρκετά μακρυά από τη σκηνή αλλά στον χώρο τους υπήρχαν παγκάκια και τραπέζια και επίσης τους μοιράστηκε μία αφίσα και ένα ειδικό πάσο. Τέλος πωλούνταν και general admission εισητήρια, δηλαδή τα απλά τα οποία ήταν φθηνότερα από τα άλλα 2 και ήσουν πιο πίσω σε έναν μεγάλο χώρο με γρασίδι.

Το terravibe ήταν ένας τεράστιος χώρος πραγματικά είναι εντυπωσιακό αλλά και η terra stage 
ήταν όντως πολύ μεγάλη σκηνή. 

Στις 22:05 ακριβώς η Lana εμφανίστηκε στη σκηνή αυτή, με τη συνοδεία της μπάντας της αλλά και με 2 χορεύτριες που την ακολουθούν σε όλες της, τις συναυλίες φέτος, τραγουδούν μαζί της και φοράνε περίπου τα ίδια φορέματα και πέδιλα. Η Lana φορούσε ένα γαλάζιο κοντό φόρεμα με ζώνη που θύμιζε άλλη εποχή και άσπρες πλατφόρμες. Επίσης στην αρχή είχε στα μαλλιά κάτι σαν στέκα, το οποίο όταν κατέβηκε από την σκηνή από τα σκαλάκια μπροστά και έβγαλε φωτογραφίες, υπέγραψε αυτόγραφα στους οπαδούς που βρίσκονταν στην πρώτη σειρά το έβγαλε και το φόρεσε στα μαλλιά ενός φανατικού Ισπανού fan της, ο οποίος την ακολουθεί σε όλες της, τις συναυλίες (να φανταστείτε μαθεύτηκε ότι ήταν στο χώρο του terravibe από τις 8 το πρωί και οι πόρτες άνοιγαν στις 15:00 το μεσημέρι, δηλαδή συνολικά περίμενε 14 ώρες μέχρι να βγει η Lana) βέβαια ήταν ακριβώς στο κέντρο της πρώτης σειράς των Golden και κατάφερε και να του υπογράψει η Lana αλλά και να του χαρίσει το αξεσουάρ που φορούσε καθώς, αναγνώρισε το πρόσωπό του αφού την ακολουθεί φανατικά σε όλες τις χώρες που κάνει περιοδεία και γενικά είναι εθισμένος με αυτήν.

Η φωτογραφία που ανέβασε στο instagram του, ο Ισπανός στον οποίο η Lana χάρισε το στέμα της όταν κατέβηκε από τη σκηνή.

Η Lana κατέβηκε μία φορά από τη σκηνή και αυτή ήταν περίπου στα μισά της συναυλίας ενώ τραγουδούσε το ρεφρέν του Ultraviolence.

*Όλες οι (4) φωτογραφίες που ακολουθούν ανήκουν στον @Its_spyros (instagram)*
και ήταν υπέροχες γι'αυτό αποφάσισα να σας τις δείξω!!!
Είναι λίγο πριν κατέβει στους fans από τα σκαλάκια, τη στιγμή που τραγουδούσε το Ultraviolence! 





Εγώ εντωμεταξύ έλεγα επίμονα να πει το αγαπημένο μου τραγούδι (salvatore) όπως και άλλα παιδιά και λογικά το άκουσε και είπε "Ok i have to think about it. Ill think about it over the show and see if i can do it". Ωστόσο δεν κατάφερε να το πει ίσως επειδή το ξέχασε ή λόγω έλλειψης χρόνου αφού τραγούδησε πολλά άλλα αγαπημένα μας τραγούδια εκ των οποίων και οι τεράστιες επιτυχίες της "Video games" αλλά και "summertime sadness" που τα ξέρουν στην κυριολεξία ΟΛΟΙ.

Η setlist την οποία ακολουθήσε όλη η μπάντα αλλά και η Lana εκείνη τη βραδυά ήταν η εξής:
(*Δεν ανήκει σε εμένα η φωτογραφία*)

Στα 2 από τα 15 τραγούδια που είπε η Lana (στο video games και στο yayo)
είχαν φύγει όλοι οι μουσικοί από τη σκηνή και η Lana έπαιξε η ίδια 
ηλεκτρική κιθάρα λέγοντας πως "όπως ίσως θα ξέρετε ποτέ δεν ήμουν πολύ καλή στην κιθάρα αλλά αυτό το τραγούδι το έγραψα πριν πολλά χρόνια και το αγαπώ. Λέγεται yayo"
εκεί όλοι ουρλιάξαμε γιατί πρόκειται για ένα υπέροχο κομμάτι, ακολούθησε σιωπή στο κοινό και ξεκίνησε το τραγούδι.

Δείτε αυτή την εμφάνιση και σε video.
(*από το κανάλι στο yt του jake nzrsk*)


Αν ψάξετε στο youtube θα βρείτε πολλά ίσως και όλα τα τραγούδια ξεχωριστά από εκείνη τη βραδυά καθώς πολλοί χρήστες τα έχουν ήδη ανεβάσει. Πραγματικά αξίζει να δείτε έστω κάποια για να καταλάβετε όσοι δεν καταφέρατε ή δεν έτυχε να πάτε αυτή τη φορά πόσο καλή καλλιτέχνης είναι.

Αυτό το video είναι τραβηγμένο από εμένα και είναι τα λόγια της Lana
πριν πει το τελευταίο της κομμάτι και φύγει.
Για όσους δεν καταλάβουν ξεκάθαρα από το video περίπου είπε:
"i could stay here for forever. You're so lucky to live in one of
the most gorgeous places. I hope you guys see you soon. There is
one more song. Thank you for the amazing energy"

Κατά τη διάρκεια του show μίλησε και μερικές ακόμη φορές στο κοινό και σε μία φάση είπε
"Goddamn!" (δηλαδή "να πάρει!") και νομίζω είπε μια άλλη στιγμή "how dizzy!" (δηλαδή "πόσο ζαλιστικό!")

Το τελευταίο τραγούδι πριν φύγει η Lana από τη σκηνή ήταν το Off to the races.
(*το video το βρήκα στο youtube*)

Ακόμη να προσθέσω πως οι 2 χορεύτριες ήταν πολύ φιλικές και χαρούμενες και κατά τη διάρκεια του honeymoon (=μήνας του μέλιτος) συμβολικά κατέβηκαν στο κοινό και μοίρασαν λευκά τριαντάφυλλα. Αλλά και η μπάντα ήταν καταπληκτική σε όλο το show (ντραμς, βιόλα, ηλεκτρική κιθάρα κλπ)
Ο Blake Lee (ηλ.κιθάρα) φαινόταν να το ζούσε πολύ!

Μια φωτογραφία με όλη την ομάδα της Lana 
*Η φωτογραφία ανήκει στον manager της Lana (bentap77)*

Πριν βγει η Lana

Εγώ κρατώντας το εισητήριο και το βραχιολάκι του golden για την είσοδο

φόραγα αυτά τα λουλούδια στα μαλλιά και αυτή τη στέκα.

Λίγο πριν βγει στη σκηνή!! Τα μπαλόνια που βλέπετε ήταν μια έκπληξη που είχαν ετοιμάσει οι fans της και πάνω είχαν γράψει διάφορα μηνύματα γι αυτήν.

Φωτογραφία από την τεράστια οθόνη.

Κατά τη διάρκεια του show




yayo


Όταν τέλειωσε και έφευγα. Το στάδιο. Νομίζω μπορείτε να δείτε τι χαμός επικρατούσε.

Καταπληκτική φωτογραφία από το instagram
(* η φωτογραφία αυτή ΔΕΝ ανήκει σε εμένα*)


Να κλείσω λέγοντας πως γενικά όλη αυτή η εμπειρία ήταν υπέροχη (κι ας μου φάνηκε πως τέλειωσε πολύ γρήγορα η μιάμιση ώρα) και σίγουρα θα μου μείνει αξέχαστη!
Το όνειρό μου να δω από τόσο πολύ κοντά το είδωλό μου πραγματοποιήθηκε και ήταν μοναδικό! Η Lana Del Rey με τα τραγούδια της σημαίνουν πολλά για εμένα. 
Την αγαπώ πολύ και έχω να πω, πως ήταν εκπληκτική, λιτή αλλά ταυτόχρονα πανέμορφη, πολύ γλυκιά, ήρεμη, η φωνή της live ήταν τέλεια (εννοείται πως δεν ισχύουν οι φήμες πως δεν έχει καλή φωνή!!!!)
ίσα-ίσα μην σας πω πως είναι 20 φορές ακόμη πιο τέλεια LIVE η φωνή της παρά στο youtube. Σε ταξιδεύει!! Σίγουρα ξέχασα να πω πράγματα αλλά ήταν τόσα πολλά και τόσο ωραία που είχα μείνει άναυδη καθώς δε μπροούσα να πιστέψω πως ήταν όλο αυτό αληθινό!

Σαν κοινό ήμασταν πολύ ένθερμο και φαινόταν πολύ χαρούμενη η Λάνα. 
Κάτι που επιβεβαιώθηκε και από το σημερινό post που έκανε η ίδια στο instagram!!!
"Αθήνα, τι θα έκανα χωρίς εσένα; Έφερες την πιο εκπληκτική ενέργεια εκείνο το βράδυ και δεν πρόκειται να το ξεχάσω αυτό σύντομα"


Αυτή ήταν η δική μου εμπειρία!
Ελπίζω αυτό το άρθρο να ήταν όσο γίνεται πλήρες και να σας άρεσε!!
Πήγε κανείς από εσάς;
Θα τα πούμε σύντομα!
Μαρία


*ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ WATERMARK ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ*

Σχόλια

  1. Είσαι πάρα πολύ τυχερή♥ Και εγώ λατρεύω την Lana, αλλά δεν μπόρεσα να πάω στο φεστιβάλ ούτε φέτος, ούτε που είχε ξανάρθει πριν κάποια χρόνια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω!<3 Ούτε εγώ είχα πάει το 2013! Επίσης είμαι σίγουρη πως θα την δεις μια μέρα<3!!

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά πρέπει να ήταν μια υπέροχη εμπειρία! Σίγουρα δεν θα την ξεχάσεις ποτέ!
    Μπορώ να καταλάβω στο 100% πως ένιωσες όταν την είδες από κοντά καθώς περιγράφεις τέλεια το συναίσθημα του να συναντάς το είδωλό σου!! Έτσι ένιωσα και εγώ πέρυσι με την Taylor Swift! Όντως ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα!
    Σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν πολλά ακόμη από τα όνειρα σου!
    ααα και τα μαλλιά σου ήταν ΤΈΛΕΙΑ!
    Φιλάκια<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, ξεκίνησα να τα φτιάχνω νομίζοντας πως δεν θα βγει καλο το αποτέλεσμα, κι όμως..!!<3 Χαίρομαι πολύ που πραγματοποίησες ένα από τα όνειρά σου και επίσης μακάρι να πραγματοποιηθούν κ πολλά ακόμη δικά σου! τα λέμε<3!!

      Διαγραφή
  3. υ π έ ρ ο χ ο άρθρο.Θα συμφωνήσω και με την Ειρήνη,πραγματικά το συναίσθημα είναι τρομερό, και εγώ πέρσυ όταν αντίκρισα τους Black Keys στην ίδια σκηνή,προσπαθούσα να συνειδητοποιήσω οτι όντως είναι αυτοί, είναι τρελό!!!
    Δυστυχώς δεν κατάφερα να έρθω και να ακούσω απο κοντά το συγκινητικό και αγαπημένο μου Καρμεν αλλα πραγματικά χαίρομαι πάρα πολύ για σένα γιατι θυμάμαι πόσο σου αρέσε απο παλιά και ελπίζω αυτή η αγάπη να κρατήσει για πάντα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μίρκα<3!! Χαίρομαι που τους είδες!! Και εγώ το ελπίζω και δεν πειράζει που δεν τα κατάφερες γιατί ήδη έχεις βιώσει αυτό το συναίσθημα άρα με καταλαβαίνεις! Αχ, το κάρμεν! Αλλά και το yayo ήταν τόσο υπέροχο!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο και αναλυτικό post!Πόσο χαίρομαι που πραγματοποίησες κάτι που τόσο ήθελες^_^
    Τα μαλλιά σου απλά Τ Ε Λ Ε Ι Α !!!Δεν μπορώ να περιγράψω τον ενθουσιασμό μου! Μακάρι κι εγώ κάποια μέρα να συναντήσω κάποιον/κάποια που πραγματικά θαυμάζω!
    Btw η Lana μ'αρέσει πάρα πολύ κι εμένα
    *-*Λατρεύω το Summertime Sadness!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη ανάρτηση Μαρία μουυ<3 χαίρομαι που πέρασες τόσο ωραίαα <3 <3 :3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

❣ Please feel free to leave any comment or feedback on this blog ❣
Πως σου φάνηκε το άρθρο;
Άφησε ένα σχόλιο! Με βοηθά να συνεχίζω να γράφω!
(Γνώμη, απόψεις. ιδέες, βελτιώσεις, παρατηρήσεις, απορίες!)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;