Christmas series | Christmas Tag!


Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες (για χθες)♥
Νίκη/Νίκο/Νικολέτα να σας χαιρόμαστε !
~
Ένα άκρως επίκαιρο tag ♥

Με έκανε tag η Άννα από το blog 'mrsdepps'
Ευχαριστώ πολύ Άννα♥




ΚΑΝΟΝΕΣ
1) Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις.
2) Στο τέλος πρόσθεσε άλλες 2 χωρίς να τις απαντήσεις.
3) Συνόδευσε το tag με μία χριστουγεννιάτικη εικόνα.
4) Tagαρε τουλάχιστον 3 blogs.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1) Ποια είναι η αγαπημένη σου Χριστουγεννιάτικη ταινία;

- Σίγουρα το "Μόνος στο σπίτι"(Home Alone)
και το Πολικό Εξπρες (Polar Express) 

2) Που βρίσκεσαι συνήθως τα Χριστούγεννα
- Στο εξοχικό μου κυρίως

3) Λες τα κάλαντα κάθε χρόνο;
Βασικά ποτέ δεν έχω πάει να πω τα κάλαντα
σε γείτονες και γενικά σε ξένους.Ντρέπομαι:ρ
Μόνο σε συγγενείς και αν.


4) Ποιο είναι το αγαπημένο σου χριστουγεννιάτικο τραγούδι;
"Last Christmas"

5) Ποια είναι η αγαπημένη σου χριστουγεννιάτικη συνήθεια;
Να διακοσμώ το δωμάτιο μου

6) Ποιο είναι το αγαπημένο σου χριστουγεννιάτικο φαγητό και γλυκό;
Το αγαπημένο μου φαγητό για τα Χριστούγεννα είναι ρύζι με κρέας
και το αγαπημένο μου γλυκό τα μελομακάρονα φυσικά.


7) Μέρος που ονειρεύεσαι να περάσεις τα Χριστούγεννα;
Αμερική

8) Ποιο είναι το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο που σου έχουν κάνει;
Όλα είναι υπέροχα♥

9) Ποιο είναι το χειρότερο χριστουγεννιάτικο δώρο που σου έχουν κάνει;
Η χειρονομία μετράει

10) Τι δώρο θα ζητήσεις φέτος;
Ipod 5 touch ή beats solo hd
(Μερικές αρνούνται να σχολιάσουν για να με βοηθήσουν:( )

11.Πόσο του μηνός στολίσατε το χριστουγεννιάτικό σας δέντρο;
Την Παρακευή 5/12^-^

12) Αγαπημένο ρούχο για τα Χριστούγεννα;
Ζεστές μπλούζες, ψηλές κάλτσες, σκουφάκια*-*

EXTRA
1) Πώς περνάς την παραμονή πρωτοχρονιάς;
Σπίτι με συγγενείς και φαγητό
2) Τι δώρο θα πάρεις στην κολλητή σου;
Δεν έχω ιδέα

Οι δικές μου ερωτήσεις
1) Αγαπημένο ρόφημα τα Χριστούγεννα;
2) Αν είχες 1.000.000 τι δώρα θα έπαιρνες;

Για άλλη μια φορά ευχαριστώ πολύ την Άννα που με θυμήθηκε♥
Έχω δει πως σχεδόν όλες το έχετε κάνει το tag οπότε
δεν θέλω να επαναλαμβάνω ή να ξεχάσω κάποιο:(
Όσες έχετε blog κάντε το και γράψτε πως σας έκανα tag♥♥
#ily
xoxo♥
mary

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

❣ Please feel free to leave any comment or feedback on this blog ❣
Πως σου φάνηκε το άρθρο;
Άφησε ένα σχόλιο! Με βοηθά να συνεχίζω να γράφω!
(Γνώμη, απόψεις. ιδέες, βελτιώσεις, παρατηρήσεις, απορίες!)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

Super Test-Ποιο είναι το style σου;

Back to school vol.3 | Τι να φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο;